Komunikacja z klientem za pomocą SMS

SMS, czyli krótkie wiadomości tekstowe od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ są jedną z najtańszych i najbardziej efektywnych form komunikacji. Można je również wykorzystywać do usprawniania procesów biznesowych.

Obszarem, w którym SMS sprawdza się najlepiej jest dział obsługi klienta – od jakości kontaktu z klientem zależy bowiem lojalność, satysfakcja czy wizerunek firmy. Jak pokazują wyniki badań, telefon komórkowy lub smartfon pod ręką ma zawsze ponad 80% użytkowników, co podkreśla skuteczność komunikacji za pomocą SMS-ów. Niewątpliwą jej zaletą jest fakt, że nie trzeba angażować do jej prowadzenia pracowników. Najczęściej funkcjonalność  SMS jest integrowana z oprogramowaniem wykorzystywanym do obsługi klienta. Większość firm oferujących usługę masowej wysyłki SMS-ów umożliwia bezproblemową integrację takiego modułu z oprogramowaniem, z którego korzysta firma.

Komunikacja za pośrednictwem SMS zwiększa przewagę konkurencyjną – dzięki niej firma może wyróżnić się w danej branży, oferując najlepszą jakość obsługi. Zwiększa się ponadto rozpoznawalność firm stosujących ten rodzaj przesyłania informacji.

Tajemnica sukcesu SMS leży w prostocie, uniwersalności, skuteczności oraz sile przyzwyczajenia do usługi, która funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Warto rozważyć  zastosowanie tego kanału komunikacji,  jeśli ma się na uwadze efektywną obsługę klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *